2018年7月17日 星期二

Image may contain: Mun Kit Tee, standing


我人生第一件民族服裝——漢服的故事
The story of my very first ethnic costume - Hanfu
#馬來西亞漢服運動 #我人生第一件漢服民族服裝 #我穿漢服的故事 

2017年11月25日/丁酉年十月初八 25 November 2017
我在 #第一届全国大专华夏文化生活营 穿上我這第一件 #漢服 —— #交領襦裙 (男:衣裳)!
I wore my very first #hanfu - #jiaolingruqun (men: yī shǎng) in First National Universities Huaxia/Chinese Cultural Camp!
這是在回到宿舍的食堂拍摄的。感謝治學同袍
This is the photo taken when I got back to college's canteen. Thanks to @edtan1997 

沒有留言: